Sidor

tisdag 12 juni 2012

Sorbet Gloss

Ledig idag! Det blir lite shopping på stan. Jag har en fin vardagsfärg på mina naglar. Nivea Calcium power gloss i nr. 94 - Sorbet Gloss. 
Sorbet Gloss - Solljus


Sorbet Gloss - Dagsljus (molnigt)
Jag minns inte när det här lacket införskaffades, men det var på kicks och det var kraftigt rabatterat. Nu hittar jag inte niveas nagellack att köpa i Sverige. Det är synd för jag gillar det här. Det är inte heltäckande, jag har tre tunna lager på bild och man kan fortfarande se lite igenom. Men det gör ingenting för jag gillar finishen och färgen. Man kan också sluta efter två lager, det är också fint.
Ända problemet med det är att det kryper tillbaka och nagelkanten tittar fram. Får det att se ut som att man haft manikyren i några dagar. MEN, trots detta så har jag använt det flitigt, jag gillar det helt enkelt.

3 kommentarer:

  1. Sv: Du kanske ska testa balsammetoden, om du inte gjort det? Det kan göra väldigt stor skillnad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har hört talas om det. Ska läsa mer om det, kan ju knappast skada att testa =)

      Radera