Sidor

söndag 17 juni 2012

Ocean Blue

Äntligen fick jag bra bilder på Depends Ocean Blue. Misstänker att även ni hade stormvarning och massvis    med regn? Om inte så lyllo er! Jag har haft denna manikyr sedan för igår och funderade på att lacka om ikväll, men våndades över att inte ha fått fina bilder som visade holoeffekten. MEN på eftermiddagen så kom solen och jag fick fina bilder.

Depend Ocean Blue - direkt solljus

Depend Ocean Blue - utomhus lite molnigt
Det måste erkännas att jag nästan stannade precis över ett övergångsställe för att ta kort, men kom över impulsen om väntade tills jag gått över =P. Ocean Blue är fin med eller utan sol. Inomhus har den en gråaktig blå-grön färg. Men i sol kommer holoeffekten fram och det är så fint! Tre lager plus topplack. Det är bara så synd att flaskorna är så små, det tar ju slut på nolltid! Har två andra färger från Depends holo-lack men ska vänta med att lacka tills jag garanterat får solbilder =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar