Sidor

onsdag 27 juni 2012

Bel-Air Blue

Har jobbat så mycket att jag inte hunnit blogga. Jag förstår inte hur de etablerade bloggarna gör det! Ibland med flera inlägg per dag! Jag kör på så mycket jag orkar, annars blir det pannkaka av alltihopa.
Här kommer bilder från några dagar sedan. Det är Isadora nr 700, Bel-Air Blue. 
Bel-Air Blue - i skugga 

Bel-Air Blue - i direkt kvällssol
Jag tror jag har två lager plus seche. Det är en härlig sommarfärg men ack för Isadoras Wide Brush! Det är tyvärr för bred för mina naglar! Fick göra om båda lillfingrar en gång för det är för stort och vill gärna måla  utanför nageln. Men skam den som ger sig! ;)

1 kommentar:

  1. Snygga naglar! Härlig blå färg :)

    försten tänkte bara tipsa dig om om en auktion på tradera på pärlor till att skapa "caviarnails".. tyckte jag läste någonstans att du var intresserad av det: http://www.tradera.com/caviar-nails-manicure-parlor-till-naglar-9-st-ombloggat--auktion_341475_163971141

    SvaraRadera