Sidor

torsdag 31 maj 2012

NOTD - blå!?

Idag har jag på mig ett lack som jag och min kamera inte verkar komma överens vilken nyans det faktiskt har. Jag menar att det är en mycket LILA färg med små partiklar av rött och blått som man knappt kan se. Mina kamera å andra sidan skriker BLÅTT så fort jag visar fram naglarna. På bilden blir det tvärtom och visar blått med lite lila i sig. Det handlar alltså om ett H&M lack i PURPLE!
H&M Purple - i solljus
Jag har tre tunna lager på och ett lager Seche Vite. Man får full täckning av två  lager, men jag vill ha lite mer djup i färgen, tycker tre lager uppnår den effekten.

H&M Purple - inomhus i skugga
Hade hoppats att bilder inomhus skulle få fram det lila i färgen. Men min kamera envisas idag och det är ju kameran som får sista ordet.
Ha en härlig dag!, Imorgon börjar helgen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar