Sidor

söndag 27 maj 2012

Spaning: ansiktstvätt


Min ansiktstvätt är snart slut och jag spånar efter vad jag ska ersätta den med. Jag gillar Cliniderm by ACO, Ultra soft cleansing milk, men känner att jag vill ha något nytt. 
Ultra soft cleansing cream har jag använt hela vintern och det har fungerat jättebra. Dock är det inte super effektivt mot ögonsmink men annars har det varit super. Det är för normal/torr hy och det har varit snäll under vintern och jag kan verkligen rekommendera det. Nu vill jag ha en produkt för sommar och en oljig T-zon. 
Ansiktstvätt

Jag har länge haft tanken att testa fler ekologiska produkter när det gäller hudvård och har därför spanat in Gentle Cleanse & Make-Up Remover från Green People.


Jag har bra erfarenhet från Green People, deras härliga Rejuvenating ögonkräm räddade huden kring mina ögon från smärtsam torrhet under vintern. Får se vad det blir.
Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Green People gör verkligen toppenbra produkter, av det jag testat hittills. :)

    SvaraRadera