Sidor

onsdag 30 maj 2012

Glossybox - Maj

Då var det dags igen! Eftersom bloggen är så ny är detta första gången som jag delar med mig av innehållet av min glossybox =)


Månadens tema är "Blossom by blossom", blommor och doft. Jag har fått;

1.Glossybox brush - Glossybox egen rougeborste i äkta hår

2. BM beauty blusher - 100% ren naturlig mmineralrouge. Jag fick färgen Velvet Dawn

3. Mischic pure lip liner - fick färgen Santas little helper

4. Philip B styling gel - Multi-funktionell gel med lätt stadga som ger volym, struktur och definition.

5. Viktor & Rolf flowerbomb lait corps + doftprov - Bodylotion och parfym som innehåller doftnoter av rosor, jasmin, citrus och bergamont.

Är väldigt nöjd med denna och tror att det är den bästa boxen jag har fått hittills. Jag brukar inte vara kinkig med vad jag får från glossybox, man är ju inställd på att ibland så kanske man inte får ALLT man vill ha. Men just denna månad är jag extra nöjd. Kommer med lite reviews om produkterna när jag hunnit testat dem.

Ha en härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar